søndag 22. desember 2019

Fjelluft sin julekalender - luke 22: Naregga (602 moh)

I Fjelluft sin julekalendar vil eg vise smakebitar frå turar vi har tatt i 2019. 
Kvar dag frå 1. desember - 24. desember viser eg eit nytt turmål frå året som har gått. 
Det vert ikkje turskildringar, men har du spørsmål om turmåla, så ta gjerne kontakt. 
Håpar julekalendaren kan inspirere til å planlegge fjellsesongen 2020! 

Vi åpnar dagens luke: 

Luke 22: Naregga (602 moh)

Naregga i Naustdal er ein lettgått og populær utsiktstur i Naustdal.
Få stader kan du kome så lett til vakre solnedgangar!

Den mest vanlege ruta går frå Mortensbakke, og er omtalt som tur 01-07 i Opptur Indre Sunnfjord.
På ut.no finn du også turskildring, klikk her.

Men i år prøvde vi ei rute som startar ved enden av tunnellen ved Helle i Naustdal.
Denne er sånn delvis merkt, men stien er tydeleg, så kjem ein på rett sport,
så er det ikkje vanskeleg å finne fram!
Etterkvart kjem ein også inn på stien som kjem frå Mortensbakke.

Det er litt avgrensa med parkering ved tunnellopninga,
og ein må ta omsyn til at deler av området er merka med privat grunn.
Ut over det, var dette ei veldig fin turrute.

For eigen del hadde eg berre vore på Naregga ein gong tidlegare og det er rimeleg mange år sidan,
så veldig kjekt med eit gjenbesøk til denne toppen.

Vi gjekk turen i flott oktobersol.

Midt inne i skogen dukka brått dette skiltet opp! 










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eg vert veldig glad om du har lyst til å leggje igjen ein kommentar når du har vore innom bloggen min! Og kom gjerne med spørsmål om turar og turmål :)!