lørdag 21. desember 2019

Fjelluft sin julekalender - luke 21: Keiservarden i Bodø

I Fjelluft sin julekalendar vil eg vise smakebitar frå turar vi har tatt i 2019. 
Kvar dag frå 1. desember - 24. desember viser eg eit nytt turmål frå året som har gått. 
Det vert ikkje turskildringar, men har du spørsmål om turmåla, så ta gjerne kontakt. 
Håpar julekalendaren kan inspirere til å planlegge fjellsesongen 2020! 

Vi åpnar dagens luke: 

Luke 21: Keiservarden (366 moh)
Frå toppen av Keisarvarden - utsikt mot øya Landegode

I samband med eit landsmøte siste helga i oktober i Bodø, var eg så heldig at eg fekk med meg ein tur på Bodø sitt byfjell - Keiservarden.

Det er fleire vegar til målet, men den mest brukte - sherpastien - finn du turskildring på her. 

Det er noko eige med fjella i nord - dei er rett og slett utruleg vakre.
Og du får lyst til å kome igjen - og igjen - og igjen.
Det er berre 2 år sidan vi var nordover sist, men eg trur jammen vi snart på ta turen att.
Her er så mykje flott natur vi vil utforske!

På toppen av Keiservarden har du 360 graders utsikt så langt auget kan sjå!
Rett og slett nydeleg!

Turen startar på grusveg før den etterkvart går over til sherpatrapper og god sti. 



Litt isete og glatt mot toppen i slutten av oktober. Utsikt mot Bodø sentrum. 

Ei nøgd jente på toppen! 


Topptur i nord må feirast med sprudlevatn! 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eg vert veldig glad om du har lyst til å leggje igjen ein kommentar når du har vore innom bloggen min! Og kom gjerne med spørsmål om turar og turmål :)!