mandag 2. desember 2019

Fjelluft sin julekalendar - luke 2: På ski rundt Fauskestølen og Gjøsetstølen

I Fjelluft sin julekalendar vil eg vise smakebitar frå turar vi har tatt i 2019. 
Kvar dag frå 1. desember - 24. desember viser eg eit nytt turmål frå året som har gått. 
Det vert ikkje turskildringar, men har du spørsmål om turmåla, så ta gjerne kontakt. 
Håpar julekalendaren kan inspirere til å planlegge fjellsesongen 2020! 

Vi opnar dagens luke: 

Luke 2: På ski rundt Fauskestølen og Gjøsetstølen

Medan vi framleis har litt julestemning og snø, 
postar eg bilete frå ein februartur rundt dei flotte løypene på Langeland ski- og fritidssenter. 

Måtte det snart bli skiføre slik at vi kan få fleire slike turar! 
Heldige er vi som har slike flotte skiløyper eit kvarters køyring frå byen! 





1 kommentar:

  1. Her var det lett å drømme seg bort..... Gleder meg til vinterens skiturer.

    SvarSlett

Eg vert veldig glad om du har lyst til å leggje igjen ein kommentar når du har vore innom bloggen min! Og kom gjerne med spørsmål om turar og turmål :)!