søndag 1. desember 2019

Fjelluft sin julekalendar - luke 1: Vestre Austabotntind (2100 moh)

Litt spontant (og litt seint...) fann eg ut at eg skulle køyre i gong ein julekalendar på bloggen. 
I løpet av året har vi gått mange spennande turar - 
det meste blir formidla på Instagram (@fjelluft16), men dessverre altfor lite på bloggen. 

I håp om at eg skal rekke å skrive utfyllande blogginnlegg om turane, 
så vert det ingenting i staden - dessverre. 

Men no skal eg i løpet av desember gje dykk ein smakebit kvar dag frå turar vi har gått i 2019. 
Er du nysgjerrig på nokon av turmåla, så ta gjerne kontakt :) 


Luke 1: Vestre Austabotntind (2100 moh)
Sommardag i Jotunheim med nesten 30 varmegrader sjølv på 2000 meters høgde - kan det bli betre?






2 kommentarer:

  1. For noen spreke unger dere har! Gode gener og kloke foreldre vil jeg tro. Da har jeg åpna alle lukene så langt, og da må jeg i gang med ei julegavelue til.

    Riktig god helg fra Ingunn

    SvarSlett

Eg vert veldig glad om du har lyst til å leggje igjen ein kommentar når du har vore innom bloggen min! Og kom gjerne med spørsmål om turar og turmål :)!