torsdag 22. november 2018

Indre Sunnfjord si "trolltunge"

Dersom du har fått med deg lanseringa av Opptur Indre Sunnfjord
eller fått bladd litt i boka, 
så har du kanskje fått med deg at også  Indre Sunnfjord har si eiga "trolltunge". 
Den ligg i Dalsfjorden med utsikt til majestetiske Storehesten (1209 moh)

Vel du den enklaste vegen, tar det deg ca. 10 minutt å gå.
Vi var der for nokre år sidan, og "fann" steinen på veg ned frå ein lengre fjelltur: 

Etter å ha gått turen Osstølen/Vollastølen - Fløyen - Båtevikstølen, passerte vi "Sunnfjord si trolltunge" på veg ned att mot bilvegen 02.05.15. 

2 kommentarer:

  1. Dette er magisk og helt nytt for meg. Kanskje lettere tilgjengelig enn den Trolltunga vi kjenner fra før også?

    God førjulstid fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Takk for mange turer... jeg liker å lese. Jeg tok turer i Askvoll og jeg håper en gang Alden.
    Godt nytt år for deg og dine.
    Hilsen fra Viola

    SvarSlett

Eg vert veldig glad om du har lyst til å leggje igjen ein kommentar når du har vore innom bloggen min! Og kom gjerne med spørsmål om turar og turmål :)!