fredag 29. april 2016

Har du planlagt kva fjell du skal utforske i sommar?

5 fantastiske toppturer!
Drømmer du om å utforske Norges flotte fjell? Her er tipsene du trenger for å få en vellykket tur, og toppene du bare må bestige. 



Dette var starten på ein artikkel i bladet Shape Up som låg i postkassa mi i dag. 
Nok ein gong har eg hive meg på gode tilbod frå Bladkongen.no
og får med dette flotte magasin i postkassa mi.....
Sjeldan eg rekk å lese i kvardagen, 
men kjekt å kose seg med i helgane! 

Men MÅ jo alltid kikke raskt gjennom når magasina kjem, 
og overskrifter som handlar om fjellturar kan vi ikkje vente med å lese. 

Turtipsa i Shape Up var turmål dei fleste av oss allereie kjenner til: 
Stolzekleiven, Besseggen, Galdhøgpiggen, Kjerag og Preikestolen. 
Så ikkje noko nytt og revolusjonerande der.... 

Men artikkelen ga derimot nokre viktige tips for korleis du skal få ein best mogeleg tur. Det siste tipset var kanskje det viktigaste: 

Kos deg!

"Ikke glem at du er på tur, å ha det travelt kan du drive med senere. Ta deg tid til å stoppe for å se utsikten, nyt en Kvikk Lunsj eller appelsin med solen i ansiktet, ha en god samtale med en venn. Toppen vil stå der og vente på deg. Trekk pusten dypt, kjenn at hjertet jobber, nyt den herlige rene luften og ikkje minst - den storslåtte utsikten!"

Tilsvarande turtips kjem nok til å dukke opp i ulike blad, aviser, nettsider og sosiale media i tida framover. Så det er berre å starte turplanlegginga for sommaren! 

Og sjølv om tipsa handlar om allereie kjente turmål, 
så kjenner eg at eg blir no bittelitt inspirert til å planlegge nye turar likevel....
Blir du?

Ei nyttig pakkeliste for tur var også med i artikkelen

Og som eit lite tips til slutt: 
Treng du noko som kan motivere deg til å kome deg ut på tur, 
så kan du få aktivitetsarmbandet Active Life Tracker som velkomstgåve
om du bestiller eit abonnement på bladet I Form.  
(I tilfelle du lurte: ja, eg har visst bestilt abonnment på det også....)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eg vert veldig glad om du har lyst til å leggje igjen ein kommentar når du har vore innom bloggen min! Og kom gjerne med spørsmål om turar og turmål :)!