fredag 11. desember 2015

Fjellfolk: Gratulerer med dagen!

Visste du at det er FN's internasjonale fjelldag i dag? 
Så derfor: 

Gratulerer med dagen til alle fjellentusiastar!

Fjelldagen har eksistert sidan 2003, og kom i kjølvatnet av 2002 som var det internasjonale fjellåret. Føremålet med dagen er å skape forståing for betydninga av fjellområda og utfordringane vi står overfor når det gjeld befolkning, levevilkår, næringsutvikling og miljø.


Gå ut og nyt brusande fossar, høge tindar, isblå brear og vakre dalar, oppmodar Den Norske Turistforening:

Ferie i Norge, og gjerne til fjells, er blitt et like viktig «must» som badeferien. Vi er utrolig heldige som har naturen så tett på oss og lett tilgjengelig. Fjellturen vinner stadig nye tilhengere, du får frisk luft, opplever mestring, kommer i bedre form og kan kombinere det med sosialt samvær med venner og familie, sier kommunikasjonsrådgiver i Den Norske Turistforening, Mari Stephansen, til ABC Nyheter.

Vi har mange vakre naturopplevingar rundt oss, så berre gå ut og nyt. Været er kanskje ikkje det beste, men då slår eg eit slag for nærturen: 

Passande fjellturar i desember er t.d: 

Hafstadfjellet - Førde sitt byfjell som vert gått på året rundt (stort sett): 

Plukk fram pepparkakene og ta ein tur til ein gapahuk i nærleiken: 

Eller kva med ein tur på Mostien

Eller kanskje er det ein god dag å hente juletreet på? 
Her i frå juletrehogst i Jonstadlia i Naustdal for nokre år sidan: 

Og rakk du det ikkje i dag, så ta turen i morgon! 
Kva med å bli med Barnas turlag på grauttur? 

2 kommentarer:

  1. Det visste jeg ikke, men så lærte jeg noe i dag også. Måtte sjekke Fjell og vidde i dag og se det flotte bildet. Gratulerer! Det er en sann fornøyelse å se alle de fine bildene på bloggen din. Her er vi sånn noenlunde i rute med juleforberedelsene, og i morgen skal vi brygge øl.

    Fortsatt god adventstid og riktig god helg!

    Klem

    SvarSlett
  2. Jeg regner meg som et av fjellfolka og takker for gratulasjonen! Ønsker deg en fin helg!

    SvarSlett

Eg vert veldig glad om du har lyst til å leggje igjen ein kommentar når du har vore innom bloggen min! Og kom gjerne med spørsmål om turar og turmål :)!