onsdag 9. desember 2015

Er du klar for skisesongen? Er alt utstyret på plass?


"Her kommer vinteren, 
her kommer den kalde, fine tida..."

Dette er vel draumebiletet av vinteren: 
snø, sol frå skyfri himmel og skispor....

Vinteren er allereie komt i delar av landet. 
Vi andre lyt visst vente litt endå - her regnar det i alle fall i bøtter og spann for tida. 
Men brått er den her: 
snøen som lavar ned frå himmelen, 
bakken som blir kvit, 
og brått tittar sola fram!

Er du då klar? 
Har du klargjort skiutstyret ditt og kan sprette rett ut i skisporet?

Eller kjem du då brått på at du øydela bindingen i fjor, 
skiskoa var litt slitne eller at staven knakk? 
Kanskje er du misnøgd med skia dine og ynskjer deg nye?
Kanskje har du ein ven, kjæraste eller eit barn som du vil gje ski i julegåve?

Er du som meg, så blir du kanskje litt forrvirra blant alle merka og typane du kan velje mellom: 
Skal eg ha ski som må smørast eller skal eg ha smørefrie, 
skal eg ha vanlege langrennski eller skøyteski, 
kor lange skal dei vere, 
skal dei vere tunge eller lette...????

Når du spør,
så får du like mange ulike svar som tal personar du snakkar med...
Som Nordstoga syng det: 
"Alt for mange gode råd, gjev altfor mykje å tenkje på!"

Og når du endeleg har bestemt deg for ski, 
så må du ta stilling til kva slags bindingar du skal ha,
kva slags sko du skal ha, 
og til sist kva slags stavar....

blir nesten matt ved tanken....
Trur heller eg tar på meg fjellskoa og tar meg ein fjelltur! 

Heldigvis er det løysingar for oss som ikkje har den store kunnskapen om ski og skiutstyr: 
Outnorth har nemleg lansert ein skiguide som kan hjelpe oss med å velje utstyr. 
Her kan du taste inn høgde og vekt, 
og du får råd om kva skilengde du bør ha, 
du kan velje mellom smørjefrie, base, prisgunstig, førsteklasses eller Outnorth si tilråding. 
Dei har fleire ulike skimerke å velje mellom: Fischer, Madshus, Salomon, Atomic og Rossignol.
Når skia er valt, får du vidare tips til kva skisko, bindingar og stavar du kan velje. 

Outnorth sine sider, kan du i fred og ro studere kva du skal kjøpe, 
leike deg med å plukke ut ulike typar og sjå kva pris du kjem ut med. 
Og når du er klar, er det berre å leggje det i handlekorga, 

og vips så har du nytt skiutstyr til jul :)



Innlegget er sponsa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eg vert veldig glad om du har lyst til å leggje igjen ein kommentar når du har vore innom bloggen min! Og kom gjerne med spørsmål om turar og turmål :)!