fredag 24. april 2015

Engebøfjellet - framleis nesten urørt.....?

Flott utsikt utover Førdefjorden frå Engebøfjellet

Dette var tittelen på eit innlegg eg skreiv frå ein tur i påska 2012. 
Innlegget finn du her: 


Engebøfjellet, Førdefjorden og gruvedrift har truleg vore den mest omtalte saka i media siste veka - etter at Regjeringa forrige fredag sa JA til Nordic Mining sitt gruveprosjekt. 
Dette har skapt engasjement og opprør, 
og siste ord er nok ikkje sagt. 

Det er mange meiningar om dette prosjektet, 
men det som det uansett ikkje bør herske nokon tvil om,
er at dette er eit område med fantastisk flott natur!


Og i april 2012 skreiv eg: 


"Det blir spennande å følgje med kva som skjer med Engebøprosjektet, men enn så lenge ligg naturen der (nesten) urørt - så løp og besøk før det er for seint!"

Og no hastar det meir enn nokon gong!

 

Les gjerne denne artikkelen frå  Harvest.as: 


"Det som skal berges er meg og mitt. Men det finnes ting som er verre å miste enn arbeidsplasser. De er tross alt erstattelig, om ikke alltid med det samme. 
Det kortsiktige vinner. Det konkrete og nære vinner over det abstrakte og fjerne. Klimakrisen blir fjern når fraflytting truer i nord. Full kommunekasse slår intakte økosystemer. En ordfører velges for fire år av gangen.
Vi skulle hatt en indianer-høvding. Eller en økosof i fjellet. Men Arne Næss er død."

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eg vert veldig glad om du har lyst til å leggje igjen ein kommentar når du har vore innom bloggen min! Og kom gjerne med spørsmål om turar og turmål :)!