torsdag 12. mars 2015

50 % vår og 50 % vinter!


Det byrjar å vårast i låglandet, men jammen ligg det framleis mykje snø i høgda:
 Hornnesstølen 544 moh. Varden ligg gøymt inne i sirkelen til høgre - så boka kan vi berre gløyme å signere!

Det går ikkje an å gjere anna enn å smile av vèret dei siste to dagane, 
og meir sol har vi i vente!!!
Etter ein lengre periode med regn og ustabilt vèr, 
kan ein heller ikkje gjere anna enn å nytte høvet til å kome seg ut og NYTE!
Og om ikkje sjansen byr seg for dei store toppturane, 
så kan ein gle seg STORT over mindre lufteturar også! 
Eg har i alle fall kosa meg raske turar på Hornnesstølen og Legjestølen. 
Så satsar eg på at helga byr på meir friluftsliv saman med familien! 

I låglandet kan vi no nyte at våren er i anmarsj, 
men kjem du i høgda, så er det definitivt vinter framleis. 

Ha ei aktiv og solfylt helg
- anten du vel våren eller vinteren!


Frå dagens tur til Legjestølen. 

50 % vår og 50 % vinter: 
Halve taket er snøfritt, medan det ligg ei stor snøfonn på den andre halvdelen. 
Det lille biletet viser snømengda for ei lita veka sidan, så det har no minka - trass alt :)

1 kommentar:

  1. Her ser vi tydelig den mengden nedbør som kommer på Vestlandet. Noen hundre meters høydeforskjell og to årstider. Det er vel nå utover at ungene vil sykle og vi voksne helst vil gå på ski....

    God tur! Jeg gleder meg over å gå tur i joggesko inntil videre.

    Klem

    SvarSlett

Eg vert veldig glad om du har lyst til å leggje igjen ein kommentar når du har vore innom bloggen min! Og kom gjerne med spørsmål om turar og turmål :)!