fredag 9. januar 2015

Medan vi ventar på ekstremvêret "Nina"

Sola som stakk fram i dag måtte eg berre nyte - Hornnesstølen i praktfullt vintervêr!

Vêrvarselet for Sogn og Fjordane denne helga er ikkje særleg lysteleg:

«Lørdag ettermiddag ventes økning til vestlig full storm 25 m/s, sterk storm 30 m/s på utsatte steder, med vindkast 40-45 m/s. Ved Stad kan det komme opp i orkan 33 m/s. Vinden er på det sterkeste tidlig om kvelden og ventes å minke mot natt til søndag. Det ventes også høye bølger inn mot kysten, signifikant bølgehøyde kan bli 10-12 meter».

Når så denne fredagen sto fram med godvêr mellom alle regnversdagane, kunne eg ikkje gjere anna enn å ta meg eit par timar fri, og nytte sjansen til å sjå sola! Dermed var årets første tur til Hornnesstølen eit faktum - opp Eventyrstien og ned att i Hundvebakkegjelet. Snøbert så og seie opp til Gapahuken på 300 moh, men vidare oppover auka det på med snø heilt til eg kom på stølen som ligg på ca. 500 moh. Så takk til dei som har gått der før meg og trakka ein delvis veg i alle fall!

Så og seie snøbert heilt opp til Gapahuken på ca. 300 moh. 

Kassen med bok i ligg under steinen...
litt graving måtte til for å få den fram!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eg vert veldig glad om du har lyst til å leggje igjen ein kommentar når du har vore innom bloggen min! Og kom gjerne med spørsmål om turar og turmål :)!