lørdag 13. desember 2014

Julegåvetips: Ubetjente landskaper 2015





"Hytta på bandet" - Skogadalsbua
(alle bileta i innlegget er kopier frå www.charlottemayrintler.com)

Dersom du byrjar å få panikk for at du ikkje er ferdig med julegåvehandelen, så har eg eit tips til deg:

Kalendaren Ubetjente landskaper 2015 - malt av Charlotte Rintler. 

I denne kalendaren finn du bilete av 12 flotte DNT-hytter rundt om i landet. Vi i Indre Sunnfjord Turlag er så heldige at vi har fått med vår eiga Nipebu som kalendarbilete for april månad:

Nipebu - Indre Sunnfjord Turlag
Eg var så heldig at eg fekk denne kalendaren som takkegåve etter å ha holdt foredrag om turane våre på årsmøtet til Indre Sunnfjord Turlag.

Hyttene som er med i kalendaren er:
Skålatårnet, Preikestolen, Haukeliseter, Fondsbu, Grimsdalshytta, Helgedammen, Skongsnes fyr, Trollfjordhytta, Råkeneset, Nipebu, Skagastølsbu og Kobberhaughytta.

Kalendaren kostar 250,- og kan mellom anna bestillast frå Rintler si eiga heimeside.
Ho sel også postkort av dei ulike hyttemotiva til berre 10,- per stk eller takkekort for kr. 20.
Her lokalt finn du også kalendaren i ulike butikkar, både bokhandel og andre, og på turlagskontoret.


Skongsnes fyr i Vågsøy, Sogn og Fjordane
Her skal vi overnatte i 2015!

(Dette er ikkje eit sponsa innlegg!)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eg vert veldig glad om du har lyst til å leggje igjen ein kommentar når du har vore innom bloggen min! Og kom gjerne med spørsmål om turar og turmål :)!