fredag 20. desember 2013

"Alle trenger et magisk pusterom før jul!".....

heiter det i reklamen for Toro risengrynsgraut! 

Anten ein kallar det magiske pusterom, avkopling, energipåfyll
eller noko anna, 
så er det i alle fall lurt å ta seg ein pause frå førjulsstria. 

Ein av mine pausar blei ein tur på Legjestølen i går: 
Med hjarte for Legjestølen, kaffi og kakemenn - og eit pepparkakehjarte!.......magiske øyeblikk i førjulsstria
Som eg har skrive i tidlegare innlegg, så høyrer det med å ta ein tur til Legjestølen i romjulstida,
og no også i førjulsstria...:)
Været har jo vore heller deprimerande siste tida,
regn, regn, vind, regn, vind, vind og regn.....
Kvar er snøen og julestemninga?
Jo, julestemninga skapte eg for meg sjølv på turen i går,
tradisjonstur og medbrakte julekaker!

Det er ei stund sidan siste tur på Legjestølen,
og vi har vore veldig spente på besøksstatistikken:
Blir det ny rekord for 2013?????
Og eg kan med ein gong seie: JAAAAA! 
Eg skreiv meg inn som nr. 627 i år,
så kanskje vi rundar 650 før året er omme? 
Då slår vi fjorårets rekord med om lag 100!

Det går mot ny besøksrekord på Legjestølen i 2013! 
Eg konstanterte også at det er på tide å leggje ut ny bok for 2014,
berre 5 ark gjenstår på den gamle, 
men den har holdt i 2 år. 
Så i dag må ny bok kjøpast, og vi satsar på ny tur om ikkje så lenge!

Kjekt å sjå at turen til Legjestølen blir meir og meir nytta!

Også på Legjestølen er det gjort klart til den store julenedvasken - grønsåpe, zalo og skurekost ligg klar til den som måtte ha litt tid til overs....;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eg vert veldig glad om du har lyst til å leggje igjen ein kommentar når du har vore innom bloggen min! Og kom gjerne med spørsmål om turar og turmål :)!