mandag 16. september 2013

"Eg har lese bloggen din!"

"Eg har lese bloggen din!" 
er ein kommentar eg stadig oftare høyrer. 
Og det er veldig kjekt :)
Når ein skriv blogg, 
så gjer ein det jo sjølvsagt fordi ein håpar at folk har interesse av å lese! 
Derfor er det også veldig hyggjeleg med slike tilbakemeldingar!

Men noko meir overraskande er det når utsegnet kjem frå 4-åringen min:
"Eg har lese bloggen din, mamma!"
"Å javel, har du det. Kva las du der då?" spør eg.
"At du var på Hafstadfjellet i går!" svarar Sanna Oliva
Og det stemte jo....
men ho har nok ikkje "lese" det på bloggen;)

Artig å høyre kva desse små får med seg! 

I tillegg så heldt samtalen fram slik: 
"Og så har eg sett på mobilen din!" seier ho.
Noko spent på kva svaret ville bli der, spør eg:
"Ja vel, kva såg du der då?"
"Masse fine bilete av Bendik!!!" 
(kva meir skal til for å smelte eit mammahjarte? :)...)

Gode jenta vår!!! Som 4- åringar flest har ho sine gullkorn :)

2 kommentarer:

  1. "Små gryter har også ører" er det noe som heter. Artig å se bilder av barna deres på tur! Og noen gullkorn på bloggen er kjekt!

    Ha ei fortsatt fin uke!

    Klem fra Uvdal

    SvarSlett
  2. Hahaha:)) disse små er så utrolig herlige:))) virkelig:))

    SvarSlett

Eg vert veldig glad om du har lyst til å leggje igjen ein kommentar når du har vore innom bloggen min! Og kom gjerne med spørsmål om turar og turmål :)!