fredag 30. august 2013

Nedrestrandstølen - denne gongen i solskin!

Idyll langs Hestadfjorden denne siste helga i august-13 (tatt der vi parkerte bilen)
Tidlegare i sommar skreiv eg om tur til Nedrestrandstølen i ekte vestlandsvær (klikk på linken for fakta/informasjon om turmålet). Forrige laurdag vart denne turen gjentatt - men no i (nesten) strålande sol. Så her kjem derfor nokre bilete som (forhåpentlegvis) kan gje eit betre inntrykk av turen og turmålet!

Min vesle kompis, Bendik Matias, var turfølgje denne dagen.  På Nedrestrand heldt dei på med håslåtten - garden ligg flott på sørsida av Hestadfjorden i Gaular (www.nedrestrand.com). Fjellet bak er Årnesholten (765 moh) - eitt av mine 5 kvardagsfavorittfjell :)


Grønt og frodig var det i skogen - lett å gå på graskledd skogsveg og etterkvart tydeleg og tilrettelagt sti:



Om lag halvvegs, er det laga til flott sitjeplass med bord og benkar. Utsikta mot Hestadfjorden er upåklageleg!
Kjelstadnakken (1050 moh) er fjellet til venstre bak trea. 



Utsikt frå Nedrestrandstølen - Svarteknibba (1150 moh) i bakgrunnen. 

Bendik Matias studerer trea medan han nyt
nista si. 

Eitt einsleg sel på Nedrestrandstølen og murrestar etter ein annan bygning. Frå Nedrestrandstølen er det merka sti vidare til Årnesstølen. 
 Atter ein gong seier vi: Takk for turen - på gjensyn!

I morgon er det Førde Opp. 
Turboreven er på plass og tar i mot alle barn som vil vere med og vere heiagjeng
midtvegs i løypa. 
Der vert det grilling, vaflar, pinnebrød og masse aktivitetar.
Vi er klar - er dåke? 

Sjå fjorårets tur her, og turinformasjon, samt sangen min om Hafstadkleiva her :)

Elles så er vi komne opp i 99 likarar på facebooksida vår - kven blir nr. 100?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eg vert veldig glad om du har lyst til å leggje igjen ein kommentar når du har vore innom bloggen min! Og kom gjerne med spørsmål om turar og turmål :)!