tirsdag 2. juli 2013

Stemningsrapport frå Kvannfjellet (881 moh)



Medan eg tek meg av forsørgjar- og huslege plikter, 
har mannen stukke av på fjelltur..... 
Nok ein gong er det bestigning av "nye" fjelltoppar/turmål: 
Kvannfjellet (881 moh) og Steinheia (946 moh)
som ligg ved Ramstaddalen og Furebødalen i Angedalen i Førde!

Det er nokon som er heldige....
men eg får ta det att seinare :)
Han har i alle fall vore så snill å sende stemningsrapport, 
og lovar å kome sterkt tilbake med innlegg og fleire bilete frå turen!



Kvannfjellet (881 moh) og Steinheia (946 moh) med start frå Ramstad via Ramstadstølen
(legg merke til at det er to toppar som heiter Steinheia i området. Det er den som er ring rundt som er kveldens turmål)

1 kommentar:

Eg vert veldig glad om du har lyst til å leggje igjen ein kommentar når du har vore innom bloggen min! Og kom gjerne med spørsmål om turar og turmål :)!