fredag 17. august 2012

Alle desse toppane.....

.........på biletet over har eg gått på i løpet av våren/sommaren i år :) Heldige meg! Utruleg kjekt å sjå dei slik på rekke og rad. Med unntak av Alden, så har det for min del vore "førstegongsbestigningar" på desse toppane. Eg trur ikkje eg klarar å plukke ut nokon favoritt: alle er flotte turar, og kombinasjonen mellom fjord og fjell blir aldri feil.....!

Om du vil lese blogginnlegga mine frå turane, så finn du dei ved å klikke på namna:
Alden, Hovden, Høgkletten, Skredvarden og Atløynipa og Heileberget.

Denne utsikta mot toppane, får du når du besøker skulpturane på Hillersøyna i Bulandet:

Berte og Hansine


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eg vert veldig glad om du har lyst til å leggje igjen ein kommentar når du har vore innom bloggen min! Og kom gjerne med spørsmål om turar og turmål :)!