onsdag 18. april 2012

Gapahuken og 7. Benken



17.04.12: Vi har kalde, men flotte solskinnsdagar for tida, og då er godt å kome seg ut litt. Eg og Steffen bytta på å ta oss kvar vår trimtur til Gapahuken på ettermiddagen/tidleg kveld medan sola framleis var framme. Det var mange som hadde tenkt same tanken - på den timen mellom Steffen og mitt besøk, så var det 8 stk som hadde signert seg i boka i Gapahuken. Fantastisk deilig å kjenne sola i ansiktet og vite at våren og sommaren er på god veg. Det gjeld å nyte tida no, for vi veit ikkje ordet av det før sommaren er passert og vinteren atter ein gong nærmar seg!

Så flott var det å vere ute, at eg også tok svippturen opp til 7. benken. Då tar du til venstre etter Gapahuken (er skilta) og går 5-10 minutt vidare på god og tilrettelagt sti. Vanlegvis tar vi til høgre etter Gapahuken for å gå vidare til Hornnesstølen, så det er lenge sidan eg har gått i denne retninga.

7. benken
Ved å gå hundre meter forbi 7. benken, får ein også flott utsikt utover Førdefjorden mot Naustdal:

Flott tilrettelagt i stien!
Vi er heldige som har slike flotte turstiar rett utanfor huset vårt :) Nok ein gong takk til dei som har jobba (og framleis jobbar) med tilrettelegging av Eventyrstien!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Eg vert veldig glad om du har lyst til å leggje igjen ein kommentar når du har vore innom bloggen min! Og kom gjerne med spørsmål om turar og turmål :)!