fredag 18. november 2011

På ynskjelista til jul.....

Denne boka håpar vi å finne under juletreet i år :)! Vi har alle dei andre bøkene i Opptur- serien, og dei er flittig i bruk. Og i påvente av å få boka i eiga hylle, så har vi lånt eit eksemplar på biblioteket;). Vi har allereie merka av dei mest aktuelle turane.....ikkje så uventa, kanskje...he,he.  Og nokre av turane har vi allereie gått bl.a. Prest, Blåskavlen, Aurlandsdalen, samt Nåli og Jordalsnuten ved Stalheim hotell. Sistnemde topp gjekk eg på då eg var 7,5 mnd på veg med Bendik Matias, og i boka har denne turen fire støvlar og svart merke, dvs at det er ein krevjande tur tilrådd for erfarne fjellfolk....say no more!
(men kjenner meg ikkje igjen i at det var ein krevjande tur.... litt vanskeleg å finne stien einskilde plassar og det steig rett nok jamt og trutt oppover, men ingen spesielle krevjande parti.)

Så med denne boka på plass, og facinasjon for kombinasjonen fjord og fjell, er det stor fare for at området Nærøyfjorden får fleire vitjingar av oss!

1 kommentar:

  1. Så flinke dere er til å gå på tur. Minsten har jammen fått seg mange turer allerede i en alder av 1 år :)
    Håper nissen innfrir ;)

    SvarSlett

Eg vert veldig glad om du har lyst til å leggje igjen ein kommentar når du har vore innom bloggen min! Og kom gjerne med spørsmål om turar og turmål :)!