mandag 19. september 2011

Skogsvegen i Bjørkeholten

Utsikt ned mot min barndomsheim på Eikeland (Sande i Gaular)

Med minsten plassert hos mormor og morfar
gjekk eg og Sanna Oliva oss ein trimtur på skogsvegen
i Bjørkeholten på Eikeland.
Ingen lang tur, ca. 15-20 minutt rask gange opp,
men med god stigning og vel 14 kg i bæremeis, så det kjennast likevel godt i låra!

Litt mat må til når vi er komen til "topps"!







Postkasse med bok er ein ekstra motivasjon for å ta turen


Utsikt mot Skudalen. Toppen du skimtar i midten er Klungeren.


1 kommentar:

  1. Herlig herlig herlig! Savner virkelig å komme meg ut på tur nå. Dårlig vær, mye regn og tåke ødelegger mange planer her ute på kysten. Siden det er jakt, så har jeg en bekymret samboer som ikke vil sleppe meg løs i enkelte områder alene heller :P

    Trenger i grunn ikke være de store turene, vil bare ut og gå litt. Fin tur det her, godt å komme seg ut å gå og litt alenetid mellom slagene. Flott løype og bilder :D

    Nyt søndagen!

    SvarSlett

Eg vert veldig glad om du har lyst til å leggje igjen ein kommentar når du har vore innom bloggen min! Og kom gjerne med spørsmål om turar og turmål :)!