lørdag 16. oktober 2010

Her skulle eg gjerne vore i helga...

I helga går den aller første fjellitteraturfestivalen av stabelen på Finse. Programmet er kjempespennande og eg skulle gjerne delteke på både fotokurs og skrivekurs. Men med 2 1/2 veke til termin, var det nok best å halde seg heime. Finse er ikkje akkurat den plassen du bør opphalde deg om du skal kome deg raskt på sjukehuset..... Men festivalen er utsolgt, og det lovar godt for at dette blir ein suksess som blir gjentatt fleire gonger - og dermed nye sjansar for å delta eit anna år :)

Ynskjer alle festivaldeltakarar ei flott og opplevelsesrik helg!

1 kommentar:

  1. Takk for hilsen på bloggen min =)

    Så mange flotte turbilder du har tatt! Blir reint inspirert til å ta bena fatt jo =)

    SvarSlett

Eg vert veldig glad om du har lyst til å leggje igjen ein kommentar når du har vore innom bloggen min! Og kom gjerne med spørsmål om turar og turmål :)!