torsdag 16. september 2010

Ny bok til fjellbiblioteket vårt





















På nettsida http://www.utemagasinet.no/ kom eg over ei ny bok som skal lanserast under fjelllitteraturfestivalen i midten av oktober. Den heiter "Fjellbarna" og er skriven av Eivind Eidslott, og skal vere ei inspirasjonskjelde for alle familier som ynskjer å drive eit aktivt friluftsliv: "Livet etter du har fått barn handar om livet MED barn. Belønningen er magiske øyeblikk".

Siden boka ikkje er utgjeven enno, så er det jo vanskeleg å vite kor god/dårleg den er. Men tittelen og innhaldet er midt i blinken for oss nett no, så derfor vart boka bestilt :) Må innrømme at terskelen vår for å bestille nye, spanande fjellbøker er svært låg, og det er ikkje alltid vi greier å vente til jul/bursdag med "å få". Fjellbøker er også ofte det som vi kjøper med oss heim som ein liten "souvenir" når vi er på turar.



Prisen på "Fjellbarna" er 349,-, men bestiller du før 1. oktober, så får du den til 299,-. Ta ein kikk på boka her. (biletet over er kopiert frå denne sida).

1 kommentar:

  1. Hei Liv Janne og gratulerer så mye med den gode nyheten din også :) Tenkte at du kom til å blogge om turer både høyt og lavt i år, men så var ikke aktiviteten som forventet. Nå skjønner jeg jo hvorfor, he-he :)

    Jeg har lest om den boken der også, var litt spent på hvor bra den er. Veldig kjekt med slike bøker :)

    Ønsker deg lykke til med fødselen om litt, blir spennende tider fremover!

    SvarSlett

Eg vert veldig glad om du har lyst til å leggje igjen ein kommentar når du har vore innom bloggen min! Og kom gjerne med spørsmål om turar og turmål :)!